۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

بوی معشوق

تصویر اول ، کلاس عرفان و حکمت اسلامی ، هفته سوم جلسات کلاس
پسر تنها به جلسات کلاس می یاد . نه حرفی نه حدیثی . نه گرم گرفتن با کسی . پس از چند جلسه از کلاس متوجه شده که یه دخترخانوم که صدای استاد رو ضبط می کنه ، بی هیچ چشم داشتی برای بچه های کلاس صدای استاد رو روی سی دی می زنه . اصلاً خودش به بقیه بلند می گه تا کسی از قلم نیفته . پسر از دختر خوشش می یاد . جلسه هفته بعد رو نمی تونه بیاد؛ ولی تصمیم می گیره که دو جلسه بعد از خانوم بخواد که سی دی موصوف رو براش بیاره .
تصویر دوم ، کلاس عرفان و حکمت اسلامی ، هفته پنجم جلسات کلاس
پسر ردیف جلو نشسته . از پشت صدای خانومی رو می شنوه که داره راجع به سی دی که رایت کرده توضیح می ده . پسر بر می گرده و شروع می کنه به صحبت با اون خانوم که آیا جلسات استاد رو می تونه رو سی دی براش بزنه . در حین صحبت متوجه می شه که این ، اون خانوم نیست. خودش رو از تک و تا نمیندازه و صحبت رو ادامه می ده و قرار میشه سی دی هفته بعد به دستش برسه. در زمان کلاس پسر همش به اطراف نیگاه می کنه . ولی دختر خانوم اولیه رو پیدا نمی کنه .
تصویر آخر ، کلاس عرفان و حکمت اسلامی ، جلسه ششم جلسات کلاس
پسر از در کلاس وارد می شه . خانوم دومیه اون رو می شناسه و به طرفش می یاد و می گه : شما خواسته بودین سی دی رو و پسر تایید می کنه . دختر سی دی رو می ده . پسر یه تعارف خشک و خالی جهت پرداخت پول سی دی می کنه و دختر هم می گه قابلی نداره . کلاس شروع می شه . باز هم از خانوم اولی خبری نیست . کلاس که تموم می شه پسر از کلاس می یاد بیرون . سی دی رو بو می کنه . زمزمه می کنه : این بوی معشوق نیست . اصلاً بویی نمی ده . پسر سی دی رو تو سطل زباله می ندازه و میره.
انوشیروان بهدین

۵ نظر:

ستایش گفت...

آخی ، پدر عشق بسوزه. وحالا معشوق کجا بیده؟ بلاخره عاشق تونست به معشوقه ی خود ابراز علاقه کنه ( آدرسی نشونی چیزی ازش بگیره ) یا نه؟

mahan گفت...

مثل اینکه کلاس ها نمک گیرت کردند

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ ستایش: ته این داستان بازه تا هرجور که می خوای فکر کنی .
پاسخ ماهان : از کلاس که اومدم بیرون دیدم یه بنده خدایی سی دی کلاس رو که گرفته بود انداخت سطل آشغال . همچین داستانی به فکرم رسید . خواهشاً فضا رو ملتهب نکنید...

ناشناس گفت...

انوش موضوعی که می توانست یک داستان کوتاه جالب باشد به گند کشیدی

farideh گفت...

اگه واقعا دوسش داشته باشه پیداش میکنه