۱۳۸۹ دی ۲۸, سه‌شنبه

دونده

پس فردا قراره ماموریت بریم کیش . همراه گرامی ما که کلی هم کلش باد داره دیروز دراومده به من میگه :"رفتم کفش پیاده روی گرفتم . صبح جمعه می خوام دور جزیره کیش بدوام" . خوب من اول یه ذره به اون نیگاه کردم و یه ذره به مخ خودم شک . گفتم لابد راهی نیست و من تو ذهنم فکر می کردم چقدر جزیره کیش بزرگه . اومدم تو اینترنت سرچ کردم دیدم زده محیط جزیره کیش 44 کیلومتره . با خودم گفتم : آیین هم تو ترکیه از من توقع بیش از 20 کیلومتر تو روز رو نداشت . این می خواد چه جوری 44 کیلومتر رو بدوه . حالا منتظرم ببینم آقای مدعی می تونه حتی نصفشم بدوه یا نه .

۴ نظر:

آیین اهورایی گفت...

ايول رفيقت

sasa گفت...

دامغان کجاس دیگه
نه اینجا برف نیومده
من باید با برف بازی کنم اونوقت شما نامردا کلی برف دارین
بش میگفتی فوتبالیستا تو 90 دقیقه که خودشونو میکشن و میدون فوقش کلش 8 یا نه کیلومتر بشه
به این حرفا میگن خالی

تنها گفت...

شوخی کرده شما جدی نگیرید،شایدم منظورش با دوچرخه بوده!

انوشیروان بهدین گفت...

آخه با دوچرخه هم فکر کنم کم بیاره؟!؟