۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

خبر های آیینی

چند روز پیش آیین زنگ زد که فلانی خبر داری دکتر صدقیانی معروف فوت کرده . من هم که دیدم آلودگی هواست و تازگی ها هم بمیر بمیره ، باور کردم. البته آیین گفت پی جویی کن که خبر درست باشه . من هم به عالم و آدم زنگ زدم . همه تا میشنیدن ناراحت می شدن و قول می دادن که خبر تایید شده رو بهم بگن . هیچی . گفتم خبر داغ بگیرم . زنگ زدم خانوم دکتر علی پور که خبر داری . من شنیدم دکتر مریضه . ترسیدم بگم فوت کرده . اون بنده خدا هم ناراحت قول داد خبر گرفت بهم بگه . فردا صبح زود زنگ زد که دکتر سالمه . منم به آیین گفتم . گفت آره زنگ زدم به پسره که به من گفته بود بهش فحش دادم . دیروز رفته بودم دانشگاه . خانوم علی پور رو دیدم . می گفت اون شبی که به من گفتی تا دم در خونه دکتر رفتم . نبود . موبایلشم جواب نمی داد . می گفت تا صبح گریه کردم و خوابم نبرد . فردا که به دکتر زنگ زدم و گوشی رو برداشت نفس راحت کشیدم . وقتی داشت اینا رو می گفت هر چی بد و بیراه بود تو دلم نصیب آیین کردم . جالب بود می گفت : دکتر صدقیانی دنبال اونی هستش که این شایعه رو در آورده . اسرار کرد اسم آیین رو بگم . نگفتم . لعنت به این مرام گند من .

۲ نظر:

آیین اهورایی گفت...

به یه نفر زنگ زدم گفتم یکی که نمیشه رو حرفاش حساب کرد گفته صدقیانی مرده
لطفن پیگیری کن در صورت صحت بهم خبر بده
از دل این قضیه یه مطلب پر مغزی مثل این در میاد
واقعن
که شاهکاره ادبیه
درخوره نوبل

دختر تنهاي گندم گفت...

باز خدا رو شكر اين آقاي دكتر زنده است شايد با اين شايعه سازي آيين طرف بيشتر قدر زندگيش رو بدونه