۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

فال حافظ برای شب یلدا



دوستان عزیز ! فال شب یلدا یادتون نره .

خوش باشین

۸ نظر:

تنها گفت...

کار جالبی بود.کلی خندیدم.

مریم سپید گفت...

حالا دیگه فال حافظو مسخره میکنی؟ بگم بلد الملک بیاد سراغت؟
اصلا در راستای بی اثر کردن تلاش شما برای خرافی بودن فال، من به اون فالهایی هم که اعتقاد نداشتم از جمله قهوه، چای، نسکافه، پاسور، تاروت، نخود و... اعتقاد پیدا کردم
شب چله بسیار خوبی در پیش داشته باشید

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ مریم :
ما کی باشیم به جناب حافظ جسارت کنیم . تنها یک شوخی کوچیک بود . همین

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ تنها :
خواهش می کنم . قابلی نداشت

بارون گفت...

امیدوارم خوش باشید باشیم باشند و.....

مهرداد گفت...

قشنگ بود کلی خندیدم.

م. گفت...

من حواسم نبود دوبار زدم.
من غلط کردم، باشه باشه
فال = خرافات دیگه فال نمیگیرم :(

دختر تنهاي گندم گفت...

خدا بگم چه كارت نكنه انوش ديوانه شدم با اين فال پنجره اش بسته نميشد و آخرش مجبور شدم كامپيوتر رو ريست كنم و كلي دعاي خير نثارت كردم!!