۱۳۸۹ شهریور ۲۱, یکشنبه

لطفن آقایان در کارهایی که به آن ها ربط ندارد دخالت نکنند




از اونجایی که بنده مشاور در همه زمینه ها اعم از انتخاب شغل انتخاب ،انتخاب همسر، انتخاب جی اف، انتخاب رشته بعد از اعلام رتبه ، انتخاب رشته بعد از اعلام قبولی ها ،مشاور تحصیلات تکمیلی ، مشاور رفتارهای پر خط و تنظیم خانواده ، مشاوره خرید لباس ، خرید کادو برای همسر ، خرید کادو برای دوست دختر ، ارایه کننده معلم خصوصی برای همه دروس ، مشاور خرید ساز اعم کلاسیک و غیر کلاسیک ، استعداد یاب کودکان زیر 6 سال ، مشاور مهاجرت ، مشاور تحصیلی دبیرستان و راهنمایی ،‌مشاور روابط خانوادگی پدران وپسران همچنین مادران وپسران ، معرفی معلم کلاس رقص ،مشاوره جهت انتخاب ورزش مناسب ، مشاور نصاب دایره زنگی ، حکم عادل در دعاوی خانوادگی ، مشاوره خرید مواد شمیایی از جمله سود سوز آور،مشاور انتخاب واحد در دوره لیسانس ، مشاور پیچاندن استادها در دوره فوق لیسانس ، مشاور خرید قطعات الکترونیک ، مشاوره شعر های کاربردی (تو این قضیه انوش از من سره به ایشون مراجعه کنی نتیجه بهتری حاصل می شود ) ، مشاور کتاب های تاریخی در هر زمینه ، مشاور بهترین رستوران ها و فست فود ها در هر منطقه و...... و از همه مهمتر مسئول ارایه جدید ترین ابزارهای دور زدن صافی اینترنت هستم (1) آقا جان وقتی 1 می گذارند یعنی ب ه زیر نویس مراجعه کنید حتمن باید بگم ؟؟ بعد از ظهری یکی از دوستام که دکتری داره و تو 3 تا شرکت عضو هیات مدیره است و چندین پروژه پژوهشی دسته شه و کلن خیلی آدم کار درستی زنگ زده بود با من مشورت



حالا موضوع مشاوره اصلن چی بود این آقا در سن 31 سالگی بعد یه عمر دختر بازی و الواتی تصمیم به امر مقدس ازدواج گرفته اما مامان خانومشون جفت پاشو کرده تو یه صندل که عمرن نمی گذارم این دختره را بگیری



من دختره را تا حالا ندیدم اما خودش که خیلی تعریف می کرد خلاصه از تجربیات گسترده خودم ر ربع قرن زندگی یک سری راهنمایی بهش کردم که انشالله سازنده باشه بعد مشاوره سر شام موضوع را جهت مزاح تعریف کردم و عرایضم را با این جمله تمام کردم که انگار پسرا تو هر سن و سالی با هر سطحی از دانش دختری را برای خود انتخاب کنند مادرشان بی تردید بر کوس مخالفت خواهد کوبید این جمله از دهان مبارک مان در نیامده بود که سرکار خانم والده بلادرنگ فرمودند :

دلیلش اینه که تو کاری دخالت می کنید که بهتون ربطی نداره









---------------------------------------------------------------
1- به خدا یکیشم دروغ نگفتم من عین کارگران فصلی در هر فصل به یه عده مشاوره میدم باور ندارین گوشیمو به هر کس می خواهد می دهم ببینه کیا بهم زنگ می زنن از همین انوش بپرسین تایید می کنه



۶ نظر:

سایان گفت...

خوب مامانتون راست میگن دیگه
یعنی آدم از دست شماها جرات نکنه یه عروس واسه خودش انتخاب کنه

آیین اهورایی گفت...

دیدین چقدر نظر دادن آسونه کافیه گزینه نام و آدرس را انتخاب کنید بعد عین باقیه جاهاست

تنها گفت...

شما با این هم شغل وقت سر خارودندنم دارین؟ حالا چقد میگیرید مشتری بشیم؟
راستی چه جوری باید نظر خصوصی فرستاد

انوشیروان بهدین گفت...

مشاورت در مورد ما که جواب نداد .چه فایده از این مشاوره هات . شد یه آفتابه بسازی که یکیش دسته داشته باشه .

آیین گفت...

جواب تنها:
1 یهویی اینجوری شد بعد 24 سال الواتی محض یهو از در و دیوار سرم کار میریزه
2 من تو تنها زمینه ای که پول می گرفتم واسه مشاوره مشاوره کارشناسی ارشد بود که اونم با اون موسسه دزد دعوام شد دیگه نرفتم در سایر موارد اصولن مجانی کمک می کنم حرف های این انوشم باور نکنید اگر مشاوره هام بد بود که باز مراجعه نمی کرد
3اینجا خارجه مستقیم می تونید به میل پیغام بفرستین پس تا حدودی پیغام خصوصی بی معناست

تنها گفت...

آها فهمیدم