۱۳۸۹ شهریور ۲۲, دوشنبه

خدایا حالت خوبه؟

قبلن هم گفته بودم یکی از تفریحات سالم من تو تاکسی گوش دادن به حرف بقل دستیاست و همیشه خودمو به کری میزنم تا مردم فکر نکنن دارم بهشون گوش می دم امروز هم .....



2تا مرد سیبیلو با هم سوار شدن مسن تر گفت فلانی این جمعه پاشو باهم بریم قزوین یه تاکستان خوب می شناسم انگوراش شیرینه شیرین دیگه نیاز به عسلل نداره 200 کیلو می خریم شرابی می ندازیم تو فرانسه هم پیدا نشه فلانی هم گفت آره و کلی واسه هنر شراب سازی اون یکی در نوشابه باز کرد این دوتا ولیعصر پیاده شدن


پشتشون دو تا مرد میان سال سوار شدن اولی گفت الحمدلله پول کاشی ها هم در آمد تا مبعث سال دیگه تمومش می کنیم اون یکی هم گفت اجرت با خدا اولیه باز شروع کرد گفت مسجد قبلی را که داشتیم می ساختیم یه جهودی هم آمد پول داد رفتیم به روحانی مسجد گفتیم ، گفتش پول جهود روبرای ساخت توالت مسجد استفاده کنید ماهم همین کار را کردیم اما با کراهت که نکنه پولش از راه ربا باشه و این حرف ها بعد ها یه بار رفتم همون مسجد دیدم هرکی میاد تو مسجد واسه خودش دعا می کنه اما هرکی میره تو توالت هفت جد آبا سازنده و خیرش را هم دعا میکنه پیش خودم گفتم عجب جاییه ازین به بعد منم فقط پول می دم بابت توالت مسجد بعد دو تاشون قش قش خندیدن فهمیدم مسجد سازن


تو هفت تیر تاکسی را عوض کردم یه دختر پسر داغان نشستن کنارم تمام راه همدیگر را ماساژ دادن و چرت وپرت به هم گفتن از فلان پارتی که فلانی چه خوشگل میرقصید و ......آنها میرداما پیاده شدن


از میرداماد تا صدر یه زن شوهر نشستن کنارم حتی یک کلمه هم با هم حرف نزدن دست هم را گرفته بودن اما ............


خدایا چرا این دنیا این شکلیه جدن مطمئنی خودت هممونو ساختی ؟؟؟؟


۱۳ نظر:

سایان گفت...

این دقیقا نشون میده که همه رو خدا ساخته.
"خداوند یک هنرمند است،او زرافه ،فیل و مورچه را آفرید. در حقیقت هرگز به دنبال یک استیل نبود،صرفا هر کاری که دلش میخواست میکرد."

آیین گفت...

جواب سایان : اینم حرفیه

دختر تنهاي گندم گفت...

همه رو خودش ساخته ولي از خلقت خودش در شگفته به خاطر كارهايي كه ما آدما ميكنيم...

تنها گفت...

زشته به حرف مردم گوش نکن که آخرش به خدا گیر بدی

1387 گفت...

اون دنيا وقتي خدا انسان ساخت از روح خودش تو جسم همه دميد ولي وقتي انسان به زمين اومد نمي دونم چه اتفاقي افتاد كه اين روحه به شكل هاي مختلف تغيير كرد. راستي اين به خاطر سوسك ها نبودا

آیین اهورایی گفت...

جواب 1387: اگر می دونستم زودتر از این ها سوس هارو می فرستادم

آیین اهورایی گفت...

جواب 1387: اگر می دونستم زودتر از این ها سوس هارو می فرستادم

بارون گفت...

سلام فکر کنم فرشته ها موقع ساختمون به قول دکتر شریعتی یه جورایی کم کاری کردن و گرنه همه کار یه کارخونه ایم
راستی از نظراتتون ممنون

انوشیروان بهدین گفت...

و پاسخ خداوند : و فضول را بردیم به جهنم، آنگاه گفت : بار خدایا ، چرا هیزم آن تر است و اینچنین بود که او را به قعر جهنم تنزل دادیم تا دیگر صدایی از او نخیزد ...

ناشناس گفت...

جواب انوش : کوفت

ماهان گفت...

جوری نیستن خودشونند برای تو یک جوری بودن بند اولی ها را هم بفرست بلاگ من

فریده گفت...

همشون آدم بودن دیگه
بزرگترین شباهت آدم ها متفاوت بودن آنهاست

م. گفت...

دوباره به دنيا گير دادي پسر! من كه فقط با اين چيزاي دنيا حال ميكنم باقي قسمتاش كه مربوط به بدبختي خودمونه يه كم دردناكه