۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

به خدا زیاد هوا مصرف نمی کنم

نمی دونم چه صیغه ایست هرکی مارو تو خیابون می بینه میگه ا تو هنوز ایرانی
تلفن می زنم به بچه های قدیم می گن اااا  ما فکر می کردیم رفتی از ت سراغی نمی گرفتیم و...
امروز به یکی از بچه های قدیم اسمس زدم جواب داده ا خارج رفتی خطتم بردی ؟؟؟؟
بابا به پیر به پیغمبر من  هم حجمی مشابه شما از هوا استفاده می کنم و فضایی حالا نهایت 13 سانت تو ارتفاع بیشتر از شما مصرف می کنم
من مگه بچه زن بابام همه می خوان از این کشور بیرونم کنن
از همین تریبون اعلام می کنم من هنوز هستم و هتسنم خاری است به تنگ چشمی نا مردم (هر چی  آدم مخالفمه)

۱۰ نظر:

farideh گفت...

حتما دوستون دارن نمی خوان حیف بشین

ع.م گفت...

من اينجا ريشه در خاکم من اينجا عاشق اين خاکِ از آلودگی پاکم من اينجا تا نفس باقی ست می مانم من از اينجا چه میخواهم؟نمیدانم!

آیین اهورایی گفت...

جواب آبجیم :
ببینم مگه دلاویز ترین من دستته؟ پس ندادیش ؟بذار برم کتابخونمو ببینم
شانس آوردی هست

آیین اهورایی گفت...

جواب فریده:
نمی دونم چندان اعتقاد به حرفت ندارم فکر کنم بر عکسش محتمل تره

تنها گفت...

حتما زیادی کلاس خارجه رفتن واسشون اومدین، اون بیچاره هام باور کردن

آیین اهورایی گفت...

جواب تنها :
نه به خدا من کلی هم وطن پرستم

وحيد زايري گفت...

سلام
خوب حتما فكر كردن آدمهاي آزادي خواهي مثل شما تحمل اين شرايط رو نداشته باشن !

آیین اهورایی گفت...

وحید جان چوب کاری می نمایید ها

انوشیروان بهدین گفت...

از بس که هر وقت هر کی می بینتت با اطمینان می گی من دارم می رم اون ور . خود من هر موقع یه چند روزی پیدات نمی شه می گم خدا رو شکر ،رفت .

آیین اهورایی گفت...

جواب انوش :
بامنی من کی گفتم ؟