۱۳۸۹ آبان ۱۸, سه‌شنبه

ایران یا ؟

داشتم فکر می کردم که به حمد خدا تو این سه دهه هر جا اسم ملت ایران و ایرانی اومده ، زدن نابودش کردن . نمونه ی اخیرشم همین مکتب ایرانی آقا مشا بود که ولوله ای به پا کرد . اصلا چه معنی داره که ایرانی جماعت واسه خودش مکتب داشته باشه . اصلا ایران کیلویی چنده بابا . اسلام رو عشق است . مجلس که ملی نباید باشه . اسم مجلس هست شورای اسلامی . حاج آقا راستگو رو که میشناسین . بچه بودیم می یومد تو تلویزیون قصه های مذهبی می گفت . گفته اصلا چه معنی داره تو برنامه بچه ها هورا بکشن . این واژه سخیف از اهورامزدا گرفته شده که موقع روشن کردن آتیش می گفتن . متوجه شدین . اهورامزدا رو فقط و فقط موقع روشن کردن آتیش می گفتن . نباید تعجب کنیم که آدم خوبای این عربهای اون پایین مایین ها بگن حالا که اینقدر میگین خلیج فارس ، نه عرب ما نه فارس شما . بلکه خلیج اسلامی . توجه کنین آدم خوباشونا نه بداشون . حاج آقا نصرالله هم که دیدین اخیرا سنگ تموم گذاشته . حالا با خودم گفتم اصلا چه معنی داره کشوری باشه به اسم ایران . معنیشو فکر کنین . کشور آریا یی ها. کدوم قوم کدوم کشور . جمش کنین بابا حوصله نداریم . ببینید چی گفتم . اگه نشد طرح بدن اسم کشورو تغییر بدن . حالا از ما گفتن بود .

۱۱ نظر:

sasa گفت...

اصلا چه میده اسم یه زن رو مملکت اسلامی باشه؟

بارون گفت...

ویران؟

تنها گفت...

کاملا با شما موافقم،منم فک کنم تا چند وقت دیگه اثری از ایران و ایرانی باقی نمونه

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ ساسا :
متاسفانه گذشتگان ما هم دچار تهاجم فرهنگی بودن ، وگرنه همجین اسمی نمی ذاشتن.

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ بارون :
دریغ است ایران که ویرانش ود
کنام پلنگان و شیران ( عربان ) شود

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ تنها :
تاریخ نشون داده که چنگیز و امثال او رفتند ، ولی ایران موند

sasa گفت...

راستی تو وب پل ازادی لینکتون کردم

وحيد زايري گفت...

سلام دوست عزيز
ما كه مجددا فيلمون تر شد .آدرس جديد كه انتقال يافته ي همون ديگه چه خبر قديمه : http://goldoost1772.persianblog.ir

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ وحید :
اتفاقا می خواستم امروز یه پست برات بذارم . تازه فهمیدم تو صافی شدن تو یکی گوی سبقت رو از ما ربودی.

mahan گفت...

شوخی و کنایه اش هم دل آدم را به درد می آورد نفرمایید قربان

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ ماهان :
فکر می کنی خودم ناراحت نمی شم اینا رو می گم . زدیم تو فاز بی خیالی . وگرنه واسه هر کدوم از این جملات باید خون گریه کرد . ولی متاسفانه دارن به همون سمت می رن.