۱۳۸۹ آبان ۱۴, جمعه

چقدر ما خریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سال آخر لیسانس که بودیم یکی از بچه پوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللدارای دانشکدمون عاشق یک از دخترا شدش .دختره هم به نظر چندان ناراضی نبود حداقلش این بود که روسریش یه چند سانتی امد جلو و این حرف ها یه چند وقتی ان دوتا موجود باهم دوست بودند تا نتایج کنکور ارشد اومد این دختر قصه ما رتبه چندان خوبی نداشت اما به خاطر شاگرد اولیش می تونست به راحتی دانشگاه خودیم ارشد بخونه با این حال انتخاب رشته کرد و تو یکی از دانشگاه های سطح پایین تر قبول شد همه ما فکر می کردیم این پطروس بازی این حاچ خانم برای خود شیرینیه تا پسر پولدارقصه ما که شاگرد دوم کلاس بود بتونه از سهمیه شاگرد اولیه اون دختره استفاده کنه و مستقیم بره ارشد هر گرایشی که خودش می خواهد .
خلاصه ازین ماجرا چند سالی گذشت و من از هر دو طرف ماجرا بیخبر بودم تا این که چند روز پیش بر حسب تصادف با دختر خرخونه قصمون برخورد کردم یه یک ساعتی نشستم باهاش به گپ و کفتگو اول از همه که فهمیدم دوستیشون به طور کامل قطع شده بعد هم  رسیدیم سر همین قضیه بهش گفتم ...... چی شد تو از شاگرد اولیت استفاده نکردی دانشگاه خودمون نموندی 6 7 دلیل چرت و پرت آورد که اصلن قانع کننده نبود منم تو روش ایستادم گفتم ببین ما خودمون زغالیم ما رو سیاه نکن گفت باشه بابا می دونی دلیل اصلیش چی بود گفتم بگو گفت من اگر از شاگرد اولیم استفاده می کردم و .... از شاگرد دومیش مطمئنن می رفت تو یه گرایش دیگه و باز با هم  هم دانشکده ای بودیم  من دیگه نمی خواستم باهاش چش تو چش شم به همین خاطر از اون دانشگاه رفتم
اینجا بود که فهمیدم چقدر ما خریم

۶ نظر:

انوشیروان بهدین گفت...

1- مگه تو فوضولی که اینقدر تو کار مردم سرک می کشی ؟
2- آخه به بهونه ی اینکه چرا اونجور انتخاب رشته کرده ، یه ساعت مخ بنده خدا رو خوردی . برو خودتی .
3- حالا چون گفتی بعضی چیزا رو ننویس این بند رو بعدا حضوری بهت می گم .
4- تو جمله ی اول و آخرت مگه شک داشتی ؟

ع.م گفت...

و چقدر پشت سر هر دو صفحه گذاشتی! واقعاً الان به خاطر قضاوت عجولا نه ات در مورد افراد خجالت نمیکشی؟ وقتی بهت میگم آدم شناسیت در حد ... است بگو چشم!

آیین اهورایی گفت...

جواب ابجيم:
1 يه بار ديگه تير مطلب را بنين
2 را هم باهوش خانم فكر كن خودت مي توني حدس بزني چي مي خواستم بگم

بارون گفت...

شما خر نیستید بزار دختره ترشیده بشه هیشکی نگیرتش بعد حسرت همون گل پسرو بخوره ......اونوقت می فهمه خودش خربوده ....اینم به دفاع از جامعه پسران

sasa گفت...

ایول چه دختر باحالی به این میگن یه حرکت زیر پوستی
راستی خوشحال میشم به وب جدید من وژانی سر بزنید

وحید زایری گفت...

یه چیزی بگم بدت نیاد ها ....!
اصلا ولش کن . نمیگم!