۱۳۸۹ آبان ۲۸, جمعه

امان از دست مادرا

تو خیابون که دارم راه می رم اگر نگاهمو یه اپسیولون به چررخونم یا اگر یه دختری خدایی نکرده تو جهمو جلب کنه نگاش کنم مادرم پوست سرم و قلفتی می کنه
اون وقت پری روز که از عقد کنون یکی از فامیلا  بر گشتیم مکالمه من و  مادر بزرگوار راداشته باشین

- فلانی را دیدی 
- اره
- دیدی چه قدر خانمه دیدی
- دقیقن کجاش را باید نگاه می کردم واسه این قضیه
- ماشالله عجب قد و بالایی هم داره دیدی
- به نظر من که کوتوله اومد
- خوبه تو ام خودش  طعنه به چنار می زنه به همه میگه کوتوله تا پارسال که می گفتی من دختره ریزه میزه دوست دارم
- امسال ارشد قبول شده ها بهشتی دیدی 
- کارنامشو باید می دیدم ؟ یا برگه انتخاب واحد
- ماشالله با مطالعه هم هست دیدی ؟
-مامان اخه مطالعه را که نمی شه دیدی ، حالا چی می خونه فهیمه رحیمی  یا یوسف آباد خیابان 35 ام
 - خوبه حالا تو هم گیردادی
- مردا که رفتن نبودی ببینی  چه خانم و متین بود ندیدی که
(تو دلم گفتم اره دیگه تنها قسمت بدرد خورش که مارو بیرون کردین ) 

-اصلن آدم کیف میکنه می بینتش دیدی که؟؟؟
- نه
و قس علیهذا

حالا سوالی که واسه من پیش میاد اینه که اگر دیدن خوبه پس چرا نمی گذرادید من دائم دید بزنم یا خدایی نکرده اگر دیدی بزنم چشمم را از حدقه در می آورید
اگر بده پس چرا  یه 1000000000000000 باری پرسیدین دیدی

تا حالا فکر می کردیم دولت سیاست یک بام و دو هوا داره نگو همه جا همینه  

پانوشت
خدایی نکته دوم در مورد این  مجالس اینه که هرکی به آدم می رسه می گه فلانی دیر شدا کچل شدی زن نگرفتی این نکته هم توجه منو به خودش جلب می کنه  مگه اینا که زن گرفتن به کجا رسیدن که من بخواهم بگیرم
زن بگیری دو حالت داره
یا زندگی می کنی که الان داری می کنی
یا طلاق می گیری
که همین زندگی که داری میکنی را هم دیگه نمی تونی بکنی

پس با یه محاسبه سر انگشتی می شه فهمید که نگیری بهتره

۸ نظر:

farideh گفت...

زندگانی سیبی است گاز باید زد با پوست ...
میشه اینجوری هم نگاهش کرد ولی بالاخره که سرمیخورین اونوقت بهتون سلام میکنیم

میم. گفت...

دیگه مادرا یه سرگرمی دارن اونم اینه که برای پسراشون زن انتخاب کنن،اینو ازشون نگیر یا لااقل وانمود کن، ببینم چیکار میکنی :)

تنها گفت...

مادرها معمولا نظارت استصوابی دارن.اونا باید تشخیص بدن کی نگا کنی و کی نگا نکنی

انوشیروان بهدین گفت...

با دست پس می زنی ، با پا پیش می کشی

آیین اهورایی گفت...

جواب فریده :
علیک سلام
جواب م.
اااااااا یعنس مادر شما فارسی 1 نمی بینه
جواب تنها:
یعنی مثل جنتین وا خدا بدور
جواب انوش :
جدن این رفیقتو می شناسی ؟؟؟؟؟؟

مهرداد گفت...

سلام
ببخشیدا ولی فریده کاملا درست میگه . خدا نکنه سر بخوری اون وقت به حرفای امروز خودت میخندی. تجربه اش هم موجوده خواستی میدم خدمتتون

بارون گفت...

نگاه کن آیین جان چون اگه شما نگاه نکنی دخترا با نگاشون میخورنت ...

ناشناس گفت...

بابامون حضرت آدم بالاخره گرفتار شد
مای گردن شکسته هم گرفتار شدیم
تو هم یه روز گردنت خواهد شکست و این طوق بندگی را ظاهرا در انگشت و عملا بر گردن خود ، خواهی انداخت