۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

معشوقه های من

چند سالی است که دیگر عاشق نمی شوم ، افسوس ...



۱۰ نظر:

آیین اهورایی گفت...

راست ميگيا فقط ايرماك و اون دختره تو تراموا وفرانكي و.... اينا كه دست گرمين

وحید زایری گفت...

سلام دوست عزیز
در مورد نظرتان باید گفت از نظر تاریخی مسلما جنگ احد بوده . حالا این تحلیل آقایون صحیح است یا نه بحث دیگری است .

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ آیین :
اولا ایرماک که پروژه مشترک بود و بیشتر شریکمان بردند تا ما
دوما : در مورد تو ترمواییه هم سخن از عشق نبود
سوما : از فرانکی هم فکر کنم یه چهار پنج سالی گذشته
چهارما : اون سه نقطه هم فکر کنم بیشتر شامل خودت بشه تا بنده ...

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ حاج وحید :
بحث بنده هم در خصوص نوع نظرات آقایون و تعریفشان از علم پیامبر بود ، نه جنگ احد . ان شاالله در جایی مفصلا به این قضیه بپردازیم .

تنها گفت...

اگه قبلا تونستی عاشق بشی، الانم حتما میتونی. سعی کن تو میتونی!!!!!!!!!!!

بارون گفت...

می روم تا انتهای یک نفس بالای عشق
می گذارم مهر را در یک قفس بالای عشق

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ تنها :
خواستن توانستن است...

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ بارون:
بعد آن عهدی ببندم با دلی مانند خویش
تا که بر پا باشد این بانگ جرس بالای عشق

بارون گفت...

دلم تنگ شده بود واسه جوابهای شاعرانتون

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ بارون :
شما شعر جدید نمی ذارین تا بنده هم جفنگیات خودم رو خدمتتون بگم . البته همین الان جسارتا یه پاسخی دادم . ایشاللا جوابش هم دریابین.