۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

ای زندگی ! زخمی دگر بزن که نیفتاده ام هنوز!

اوضام خیلی خراب شده ، یارو فروشنده ی خونه تو زرد از آب در اومده ، خوردم به وکیل و وکیل کشی و دادگاه . 110 میلیونم رو هواست . خلاصه ایشاللا بد نبینین که بد جوری بدم .چند روزیه تو باقالیهام . من شاعر مسلک و چه به دادگاه و دادگاه کشی . اصلا همون موقع هم که دنبال خونه بودم حالم از خودم بهم می خورد چه برسه به حالا . ترانه زیر رو خوب قبلا خیلی شنیده بودم . چند روز پیش اتفاقی دانلود کردمش . اصلا نمی دونستم چی هست . گوش کردم یاد خودم افتادم . دیدم یه جورای زیادی این شعر که خانوم ه ا ی د ه خونده ، رو انگاری واسه ما گفتن .کاش تو این دنیای خراب شده آدما اینقدر بد نبودن . یه ذره هوای همو داشتن . کاش آدما هیچ کدوم کلاهبردار و دزد و معتاد نبودن . کاش... برقرار باشید .
خدایا ! خدایا ! خدایا توی دنیای بزرگت پوسیدیم که
میخواستیم مثل این روزو نبینیم ، که دیدیم که
ناز اون ،بلای اون ،حسرت دل ، عذاب عالم
هر چی باید همه تک تک بکشن ، ما کشیدیم که
زندگی میگن برای زنده هاست ، اما خدایا
بس که ما دنبال زندگی دویدیم بریدیم که
وای بر ما ، وای بر ما ، خبر از لحظه پرواز نداشتیم
تا میخواستیم لب معشوقو ببوسیم ، پریدیم که
چشمی به هم زدیم و دنیا گذشت ، دنبال هم امروز و فردا گذشت
دل میگه باز فردا رو از نو بساز ، ای دل غافل دیگه از ما گذشت

۷ نظر:

سایان گفت...

:( الهییی خدا به زمین گرمشون بزنه :d اینجور جوون مردم اذیت میکنن.
ایشالا هر چه زود تر حل بشه:)

بارون گفت...

ایشاله مشکلتون حل بشه

تنها گفت...

مال حلال گم نمیشه،نگران نباشید ایشالا حل میشه.

آیین اهورایی گفت...

انوش رفیق واسه همین وقتاست کار داشتی خبرم کنا
حالا چی شد این جوری شد

مریم سپید گفت...

ای بابا خیلی ناراحت شدم ایشالا که مشکلت به زودی حل میشه. من دور و برم وکیل و حقوقدان زیاد هست اگه به نظرت کاری از دستم برمیاد حتما بگو دریغ نمیکنم.

mahan گفت...

شاعر نگفته بودی مایه داری، زدی تو کار خال تور؟

انوشیروان بهدین گفت...

ممنون از لطف همه دوستان...