۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

بازگشت شبانه

چند وقتی بود که شب ها کانکت نمی شدم . تو سیم های ارتباطی مشکل حادث شده بود . حالا الحمدلله برطرف شد . همین الان که راه افتاد فال حافظ گرفتم . خواجه دلش روشنه . فکر نکنین کارای خونم ردیف شده . ولی تا یه حدودی داره پیش می ره . ایشاللا که خیره . خواجه شیراز هم دلش روشنه . از حافظ یه عذرخواهی هم باید بکنم . چند وقت پیش روزش بود . سرم شلوغ بود نتونستم پست بذارم . البته با اون همه بد بختی دوشنبه و سه شنبه همایش موسیقی شعر حافظ تو شهر کتاب مرکزی بود که هر کاری کردم دلم نیومد از دستش بدم . خوب شد رفتم . اساتید بزرگی اومده بودن . دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن ، دکتر حسن بلخاری ، دکتر میرجلال الدین کزازی و همچنین جناب شهرام ناظری اومده بودن . کلی مشعوف شدیم و بهره ها بردیم .و اما فال حافظ :
ساقی به نور باده برافروز جام ما
مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما
ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم
ای بیخبر ز لذت شرب مدام ما
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما...

۵ نظر:

تنها گفت...

امیدوارم همیشه ایام به کامتون باشه

بارون گفت...

حالا که جناب حافظ جوابتونو خوب میده یه فالم واسه ما بگیریدجدی گفتم نخندیا...................بعدا میام می خونمش ممنون میشم ببخشید

انوشیروان بهدین گفت...

ممنون از لطف دوستان

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ بارون :
به قول استاد شجریان ، اطاعت!
و اما فال:
صوفی بیا که آینه صافیست جام را
تا بنگری صفای می لعل فام را
راز درون پرده ز رندان مست پرس
کاین حال نیست زاهد عالی مقام را
عنقا شکار کس نشود دام بازچین
کان جا همیشه باد به دست است دام را
در بزم دور یک دو قدح در کش و برو
یعنی طمع مدار وصال دوام را
حافظ مرید جام می است ای صبا برو
وز بنده بندگی برسان شیخ جام را

بارون گفت...

ممنون دوست عزیز