۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

ويالون رويال

جاي همه دوستان خالي رفته بودم دانشگاه مطابق عادت هميشگي يه سري هم به كانون موسيقي دانشگاه زدم
ديدم مسئولش نيست پرسيدم كجاست گفتنن منتقل شده اداره بازنشستگي  رفتم اونجا پيشش اولش كه كلي بهش خنديدم بعد  گفت آيين پيانو روياله دانشگاه يادته گفتم اره الان فكر كنم يه 50 تومني بي ارزه گفت نه بابا 70 تومن قيمت نوشه گفتم خوب گفت هيچي تو فعل و انعفلات دانشگاه مي خواستن جا به جاش كنن از در رد نمي شده تبر برداشته بودن مي خواستن بشكنش از در ردش كنن بچه هاي روابط عمومي سر رسيدن نجاتش دادن گفتم خدا خيرشون بده گفت اره اما مطلب اصلي اينجا بود كه بعد از  اين عمل محير العقول زنگ زدن گفتن فلاني بدو ما اين ويالون گنده را نجاتش داديم  

۲ نظر:

تنها گفت...

این عزیزان دوست دارن همه ی مشکلاتو با سلاحهای گرم وسرد حل کنن.خیلی تعجب نداره

سایان گفت...

اگه ویالون رو میچرخوندن از در رد میشد ولی پیانو یه کم سخته:d