۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

تعصب

کلن من نمی دونم این مردم ما چرا این قدر متعصبن به هرچی دل می بندن اصلن بدی هاشو نمی بینن در ریز یه چند نمونه ازین موارد اشاره می کنم خودتون قضاوت کنین
دوستم سهراب :
اون موقع که ویندوز ویستا آمده بود پاشو کرده بود تو یه کفش که ویستا کولاکه و شاهکاره ماکروسافته هرچی ما هم می گفتیم اصلن به خرجش نمی رفت تا یه بار که برام یه فیلم گذاشته بود صدا قطع شد بهش گفتم چی شده گفت از دفعه قبل که سیستم را آپدیت کرده این جوری شده باید ری استارت کنه ری اشتارتش کرد سیستم اصلن بالا نیومد گفتم باز چی شده گفت این حاصل آپدیت قبلیه و خلاصه 10 20 تا ازین موارد پشت سر هم اتفاق اقتاد آخرش گفتم سهراب جان نظرت راجع به ویستا چیه گفت بی نظیره منم هیچی نگفتم
دوستم انوش :
وقتی همایون کاست آب نان آواز را خوند من گفتم بده این انوش گفت اصلن تا حالا کاست به این خوبی به بازار نیومده گذشت بعد چند هفته گفت آیین به نظرت کارای قبلیه همایون بهتر نبود بعد چند وقت هم امد تو جبهه خودم و اظهار داشت که آب نان آواز اصلن هم جالب نیست
خواهرم ع.
کلن براش فرقی نمی کنه نامجو اگر یه کاست بده از سر تا تهش هم خالی باشه می گه عالی بود کاست آخ که امد خواهرم می گفت  توپه (انوش هم همین نظر را دراه گفته باشم ) من می گفتم باشه توپ اما اخلاق را زیر پا گذاشته این مرد اینا می گفتن نه حالا از وقتی پا    را     زی     ت    دیده و فهمیده خوده نامجو هم گفته کارش اشتباه بوده با من هم نظر شده

اصلن سوال من اینجاست ما ایرانی ها می تونیم بی تعصب فکر کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ عمرن  

این م.
یه بار هم گروهیه من بود تو یه درسی آقا یه تحقیق مزخرف دادیم به استاد
آقا این بشر گیر داده بود باید این را چاپش کنیم
درسته همه کار را خودش کرده بود اما اصلن به خرش نمی رفت که دو ریال هم نمی ارزه

۱۵ نظر:

م. گفت...

خب یکی از منم میگفتی!!!

سایان گفت...

از من که ابدا سوژه نداشتی :d

بارون گفت...

سلام بر آیین عزیز و مهربان والله ما مدام سر میزنیم راستی چرا دیگه جواب نظرارو نمیدید ؟
واما تعصب نصیبتون نشه یه قومی در اطراف ما زندگی میکنن که مارو خفه کردن از بس تعصب بیجا در زمینه های خاص دارن حالا باز صد رحمت به انوش و...اینا اصلا کوتاه نمیان حتی اگه با سر بخورن تو دیوار

بارون گفت...

مهربان بوده وهستم به خدا شیرینم
چند وقتیست که از دست خودم غمگینم....

آیین اهورایی گفت...

جواب بارون
راست میگیاا چرا جواب نمی دم؟

تنها گفت...

بابا باز خوبه انوش به اشتباهش اعتراف کرده خیلی از این جماعت هیچوقت کوتاه نمیان تا چوبشو که حسابی خوردن اون موقع شاید،تکرار میکنم شاید بگن که اشتباه کردن

ع.م خواهر این آقا گفت...

این آقای آیین به نظرات دیگران گوش نمیده فقط هرچی رو که خودش فکر میکنه نظر دیگرانه به اونها نسبت میده. کلاً شخصیت شناسی و روانشناسیش در حد سس مایونزه مثال بارزش رو هم میتونید در همسفریابیش مشاهده کنید همسفر ترکیه اش رو که میشناسید و ماجراهاشونو باهم میدونید از مکه هم که بهتره از خودش بپرسید. در مورد خودم باید یگم که از صدای نامجو خوشم میاد تایید میکنید که صدا ربطی به حرفی که زده میشه نداره کما اینکه شما میتوانید از صدای یک روس لذت ببرید اما این آقا که عادت دارند در مورد همه قضاوت کنند میدانند که من آلبوم آخ نامجو را برخلاف سایر کارهایش روی گوشیم ندارم چون کار قابل دفاعی نیست و اگر کسی بشنود آبروی انسان به خطر می افتد و روی سی دی و کامپیوتر هم به صورت سانسور شده از آن استفاده میکنم. این از خودم ولی یکی باید از این آقا بپرسد اساساً این آلبوم را چه کسی به من داده؟ دوم آن صدایی که دائم در خانه پدری ما شنیده میشود که ای فسانه فسانه خسانند آنان صدای عمه ماست یا صدای این آقا؟ راستی حالا که در مورد خواهرتان مینویسید خوب است نظر مادرتان را هم در مورد تربیت و ادب خودتان بنویسید آقای دایره ادب!

آیین اهورایی گفت...

جواب ابجي :
خوب در بي ادبي و بي نظمي درب و داغ<ن بودن من كه شكي نيست همه اين را مي پذيرند خودم هم قبول دارم و اين حرف ها
در مورد باقي چيزها هم سندش دست مادرم هست و مي تونيد به اعترافاتم مراجعه كنيد
خدايي قيافتو موقع نوشتن اين متن تصور مي كنم از خنده روده بر مي شم
يه ذره ازين م. ياد بگير
خودش اومد گفت واسه منم يه چي بنويس

آیین اهورایی گفت...

ادامه جواب ابجي
باشه بابا تو زوزو ما گروهبان گارسيا

اما مبحث تعصب چيزي فارغ ازين هاست همه مي دونن من به هيچ چيز و هيچ كس جز
نهضت سواد اموزي ايران ازادي (يه جاهييش را حذف كنيد) تعصب ندارم
اين ر ا مي تونيد از مدل فوتبال ديدنم انتخاب موسيقيم و.... تشخيص بدين
حالا اين خانم مي خواهن سياه نمايي كنن ديگه مشكل من نيست كه...

ع.م خواهر این آقا گفت...

پسرم شما هنوز برای تعصب جوانی در ثانی اینکه شما فکر میکنید اردوان کامکار علافی بیش نیست چون به سبک شما به موسیقی نگاه نمیکند تعصب نیست؟ اینکه شما به جای گوش دادن به نظرات دیگران ضمن صحبت آنها مدام در ذهنت تکرار میکنی که آنها چیزی نمی فهمند و تو یک روشنفکر بی تعصب هستی که 50 سال بزرگتر از سنت میفهمی و در نتیجه اصولاً چیزی از حرف دیگران متوجه نمی شوی نامش چیست؟ مثالهای دیگر را خودتان پیدا کنید. پسرم اینکه انسان سه تا فحش به خودش بدهد و به این بهانه دیگران را هم مورد تفقد قرار بدهد و به جای شنیدن جواب آنها دوباره سه تا فحش دیگر به خودش بدهد روشی است که باعث می شود شما به زودی رئیس جمهور ایران شوید.
من متعصبم ولی فقط به چیزهایی که در موردشان به یقین رسیده ام تعصب دارم. مثلاً تا یک هفته به آلبوم نامجو گوش ندادم (منظورم اولین بار است)نظر ندادم ولی جنابعالی اول گفتی دیوانه است و از موسیقی چیزی نمی فهمد بعد همه آهنگهایش را روی ام پی4 تان ریختید گوش دادید بعد نظرات متعددی دادید به خاطرتان هست؟!
اگر خواستی این بالایی ها را حذف کن ولی آنچه در ذیل می آید را برای ثبت در تاریخ بگذار بماند.
در ثانی برای روشن شدن ذهن جمع این آقا که طرفدار حفظ دایره ادب در هنر است تنها شخصیت قابل اعتنای قهوه تلخ را بلد الملک میداند که پسر 5 ساله من به او لقب آقا بی ادبه را داده!

آیین اهورایی گفت...

عجب آدم جالبي هستما خودم نمي دونستم به مولا
فكر كنم انوش نخونده اين مطلب وگرنه تا الان دوتايي يه كمپين زد آيين راه انداخته بودين

انوشیروان بهدین گفت...

پاسخ آیین :
من سرم این چند روزه شلوغه ، تو هم هر چی دلت می خواد بنویس .
1- من هم اون موقع هم بعدش هم الان می گم آلبوم " آب،نان، آواز" رو دوست دارم و به نظرم کار خوبیه ( این هفته شهر کتاب علی قمصری اومده بود و جلسه نقد و بررسی همین آلبوم صدرالذکر بود که نظر اغلب افراد مساعد بود).
2- من هم اون موقع هم بعدش هم الان می گم کار آخ نامجو معرکست و به نظرم کار خوبیه
3- من هم اون موقع هم بعدش هم الان می گم تو من رو تو سفر ترکیه آسفالت فرمودی
4- من هم اون موقع هم بعدش هم الان می گم اخلاقت گنده
5- من هم اون موقع هم بعدش هم الان می گم تو بد دهنی و معمولا در بحث ها جنگ روانی رو پیش می گیری ، چیزی که همیشه انکارش می کنی
6- از اون جایی که معمولا حرفها رو تحریف می کنی و در خیلی از مواقع برعکس ، فکر کنم اون نقل قولت از آبجی خانوم که به بنده فرمودن ( انوش روانیه ) هم حداقل یه مقدار بی نصیب ازتحریف نیست

ع.م خواهر این آقا گفت...

مشکل میدونی کجاست؟ این چیزی که به عنوان تعصب مطرح کردی اصلاً‌ اسمش تعصب نیست هرچند فعلاً معلوم شده که نه به من نه به آقای انوش نمی چسبه. اسمش شاید مثلاً جوزدگی باشه که اون هم البته به ما نمی چسبه. ولی پسرم اول اینکه کسی که نمی دونه ضد درسته نه زد مردم را تحلیل نمیکن. دوم این آمریکایی اروپایی ها فرق میکنی چرا پیشرفت کردن چون اگه دو دقیقه سریال آمریکایی نگاه کنی مببینی سه دفعه توش میگن don't judge me یعنی اصولاً به بچه هاشون یاد میدن در مورد دیگران نظر ندن اگه نمی تونن خودشونو جای اونها بذارن. سوم چه قدر بهت گفتم آدم آدرس وبلاگشو به آشناها نمیده! خداییش به چهار تا بیننده بیشتر می ارزه؟ ببین اینها که نمی شناسنت هر چیزی می نویسی یا الکی بهبه و چه چه میکنن یا آخرش اینه که کامنت نمی ذارن. راستی یه برنامه مسافرت با این آقای م هم بگذارید که جبهه ما قوی تر شود.
در مورد نقل قولت از من برای رفیقت هم حضوری خدمتت میرسم!

م. گفت...

من هم به شدت تکذیب میکنم. اتفاقا آیین تو داری تعصب به خرج میدی که نمیشه!!! حالا اگه من یه کارایی دارم میکنم که بشه فعلا هم داره توسط یکی بازنگری میشه. اونوقت اگه شد یکی طلبت!!!!!!!!!!!!!!!!
من هم تو جبهه .... فعلا نمیگم ببینم کی پول بیشتری میده :D (آیین زود نظرتو در مورد اون کاره عوض کن!!)

mahan گفت...

کاست نامجو به پای کارای قبلش نمی رسید ولی نامجو نامجوی دیگه کارای بدش هم توپه تو هم انقدر بچه مثبت نباش