۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

پختگی در آستانه سی سالگی

من معمولا پشت فرمون کلی چیز می یاد تو خاطرم که متاسفانه بعدا از یادم می ره . یه دونه از اونا الان یادم اومد گفتم تا یادم نرفته مرقومش کنم . و از جمله کشفیات بنده :
انسان مرز پختگیش تو سی سالگیه و تو این سن می فهمه که دنیا دست کیه . اما.... اگه زودتر ازدواج کنه که هیچ به این مرحله نمی رسه . ازدواج انسان را عقب نیگه می داره از لحاظ تعقل و تفکر . شاید دیده باشین پیرمردها یه چیزایی از نظامات هستی تو پیری می فهمن . فکر نکنین فهمشون بالا رفته . بلکه بیشتر به این خاطر هستش که یا زنشون مرده یا بچه ها گذاشتن و رفتن و یه ذره بنده خدا سرش خلوت شده . اما اگه بعدش ازدواج کنه خوب زیاد فکر نمی کنه و اینقدر مشکلات زن و بچه و زندگی بهش فشار می یاره که از همه چیز دور می شه چه رسد به تعقل و تفکر . فرق این با گروه اول اینه که تو سی سالگی می فهمه اما اولیه اصلا نمی فهمه . اما اگه ازدواج نکنه چون اوستا کریم زیاد با این جریان موافق نیست یه جور حال گیری می کنه . می گی چه جوری ؟ اینجوری که طرف کم کم می زنه تو باقالی ها . نمونش هم چند تا از همکارای خانوم و آقای بنده که چون تجرد انتخاب کردند و سی و اندی و بعضا چهل و اندی سن دارند ، یه مرگیشون میشه . یا تیک پیدا کردند یا به هر جنبنده ی مونث و مذکری گیر می دند یا هم که ببخشید پاچه می گیرن . حالا اینا رو گفتم که بگم بنده هم چون یه سه چهار سال دیگه می شم سی ساله از الان باید راهمو انتخاب کنم . البته که حقیر همه چی رو به سرنوشت سپردم . ولی دارم یه تلاشهایی رو می کنم تا حداقل پاچه گیر نشم . تا یار کرا خواهد و میلش به که باشد ....

۷ نظر:

وحید زایری گفت...

اگه ازدواج کنی سرت کلاه رفته .
اگه نکنی سرت بی کلاه می مونه !
حالا هر کاری می خوای بکن . اصلا به من چه !
کلا پادم توی هر وضعیتی که هست ناراضیه . یالغوز که باشی حسرت زن ذلیلها رو می خوری . گوشت که دراز شد غم دوره مجردیت رو می خوری . خلاصه زیاد فکرش رو نکن هر چه بادا باد !

بارون گفت...

سلام دوست عزیز پاسخ سوالات:
سوال اول :یک بغل آغوش
سوال دوم:در وصالش غرق
سوال سوم:هیچکدام

بارون گفت...

چند روز پیش من به سی سالگی وارد شدم یا به عبارتی ترشیده شدم ولی به پختگیش می ارزه .............اینو از بزرگترت بشنو

تنها گفت...

به نظرم آقایون تا 5-34 سالگی نباید ازدواج کنن. بابا از زندگیتون لذت ببریت. ازدواج یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیین اهورایی گفت...

منم مجردم اما عین خیالم نیست

بارون گفت...

آیین عزیز ایشاله موفق باشید و به سلامتی برید دامغان و برگردید استادای ما که خیلی بد اخلاق بودن شما با دانشجوهاتون خوش اخلاق باشید نسل جدید حساسترن

دختر تنهاي گندم گفت...

مبارك باشه استاد شدي
اينجا همه از ازدواج بد ميگن اگه بده خوب ازدواج نكنيد اگه خانومها بدن پس چرا آقايون هي عاشق خانومها ميشن؟؟؟؟