۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

نامه های کولاک

یادم نمی آید گفتم بهتون یا نه اما در هر حال این ترم تو دانشگاه دامغان با توجه به رشته تحصیلیه خودم با بچه های سخت افزار و نرم افزار کلاس دارم
اما هرروز از این عزیزان نامه هایی دریافت می کنم که یکی از یکی جیگر تره قبلن یه نموشو براتون گذاشتم این یکی ک دیگه خداست عنایت بفرمایید :

سلام.
چند تا موضوع هست تو زمینه موسیقی که چند وقته
دنبالشون میگردم تا اطلاعاتم تکمیل بشه...
اطلاعاتی دارم اما اون چیزی که باید باشه نیست

در زمینه های زیر:
1. هارمونی
2. کنترپوان
3. ساز شناسی
4. آنالیز
5. فرم در موسیقی
6. فوگ و انواسیون
7. مبانی زیباشناسی موسیقی
8. سبک شناسی در موسیقی
9. آهنگسازی
10. تنظیم
11. میکس
12. مسترینگ
13. مبانی آهنگسازی و تنظیم موسیقی تلفیقی
14. مبانی آهنگسازی و تنظیم موسیقی سنتی

کتاب خوندم و تحقیق کردم اما کافی نبوده و فعلا به اون چیزی که هدفم بوده نرسیدم
اگه میتونید بهم کمک کنید

یه چیزی رو بی اغراق میگم:
کلاس پنجشنبه ها  برای من لذت بخشه و پربار.
امیدوارم من هم بتونم به اندازه تواناییم به شما اطلاعاتی منتقل کنم


یه جمله هم از کوروش کبیر:
دستهایی که کمک می کنند مقدس تر از لبهایی هستند که دعا می کنند.


حالا پیدا کنید رابطشو با زبان تخصصیه سخت افزار

۷ نظر:

1387 گفت...

رابطه تنگاتنگ بين موسيقي و زبان تخصصي سخت افزار و نرم افزار و تبادل اطلاعات در اين باره بين استاد و دانشجونشون ميده كه به قول شاگردتون:بدون اغراق كلاس 5شنبه ها چقدر پرباره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وحيد زايري گفت...

سلام
احتمالا شما بايد پروفسور ووپي باشيد كه همه چيز رو مي دونست !

تنها گفت...

بهترین راه همونه که بهشون رو ندید که انقد زود پسر خاله بشن

بارون گفت...

سلام چه شاگردها و استادهای جالبی ......ما که نداشتیم خوش باشید

م. گفت...

به به دیگه کم کم داری واقعا استاد میشیها

سایان گفت...

ما هم یه استاد داشتیم 90% کلاسش به درسش مربوط نبود ولی به جرات میتونم بگم تنها استادی بود که ازش درس گرفتم(حالا زیاد ذوق زده نشید ها قصدم ابدا تعریف نبود:d )

farideh گفت...

چه استادی محرم اسرار دانشجو هاش...